17 Jan Oferta curriculara
[dearpdf id="16139" ][/dearpdf]...
[dearpdf id="16139" ][/dearpdf]...
Activitatea/proiectul PROGRAMUL ERASMUS PLUS KA226-PROIECTUL de pregătire în domeniul educației digitale 2020-1-ITO2-KA226-SCH-095543 GAMELEARN –Motivația învățării cu ajutorul jocului. Perioada în care s-a derulat: 1.06.2021-31.05.2023 Grup ţintă la nivelul parteneriatului: Elevi si profesori din Italia,Suedia,Slovenia,Germania și România. Coordonator: Costache Verginia Obiective: Elaborarea unui Mooc ( Educatie digitala online deschisa),curs pentru profesori pentru...
"G.A.M.E. Learn" (Game Motivation Elevates Earned Learning) este un proiect Erasmus Plus care se concentrează pe dezvoltarea și implementarea unor metode inovatoare de învățare prin intermediul jocurilor. Scopul proiectului este de a îmbunătăți motivația și angajamentul elevilor în procesul de învățare prin utilizarea tehnicilor de...
[dearpdf id="16082" ][/dearpdf] [dearpdf id="16085" ][/dearpdf]...
Mai jos puteți găsi câteva sfaturi pentru a implementa toate sesiunile: 1. Scopul nostru este să dezvoltăm inteligența emoțională folosind educația non-formală. Am pregătit 7 sesiuni împărțite astfel: a) Introducerea sesiunii (sesiunea 1) b) Conștientizarea de sine (sesiunea 2 și 3) c) Auto-reglementare/ Autogestionare (sesiunea 4 și 5) d) Competențe/aptitudini sociale...
CE STIM? Studiile privind competențele și capacitățile sociale și emoționale sunt o materie recentă în domeniul educației și psihologiei. Competențele sociale și emoționale sunt „abilitățile sociale și emoționale, cunoștințele, atitudinile și dispozițiile necesare pentru a stabili obiective, a gestiona comportamentul și a construi relații, inclusiv procesarea...