Proiect Erasmus G.A.M.E.LEARN- Game Motivation Elevates Earned Learning
15987
post-template-default,single,single-post,postid-15987,single-format-standard,bridge-core-3.0.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-28.8,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.9.0,vc_responsive

Proiect Erasmus G.A.M.E.LEARN- Game Motivation Elevates Earned Learning

Proiect Erasmus G.A.M.E.LEARN- Game Motivation Elevates Earned Learning


Activitatea/proiectul

PROGRAMUL ERASMUS PLUS KA226-PROIECTUL de pregătire în domeniul educației digitale 2020-1-ITO2-KA226-SCH-095543 GAMELEARN –Motivația învățării cu ajutorul jocului.

Perioada în care s-a derulat: 1.06.2021-31.05.2023

Grup ţintă la nivelul parteneriatului: Elevi si profesori din Italia,Suedia,Slovenia,Germania și România. Coordonator: Costache Verginia Obiective: Elaborarea unui Mooc ( Educatie digitala online deschisa),curs pentru profesori pentru a oferi competențe cu privire la integrarea de jocuri digitale în activitatea de predare. Formarea de abilități digitale-învățare prin joc.Toti partenerii sunt implicati in procesul de realizare, iar cadrele didactice pot invata cum sa predea prin abordarea bazata pe jocuri digitale. Ariile curriculare implicate: Matematică,știinte,engleză,istorie-geografie. Produsele finale, rezultatele obținute și gradul lor de utilizare concretă la nivelul parteneriatului, al instituţiei şi în afara acesteia
  • Videoclipuri profesionale
  • Articole cu texte si imagini
  • Exerciții
  • Teste
Metodele de evaluare si de diseminare folosite: Implicarea a 12 profesori, instruirea lor, realizarea de lectii ce vor cuprinde învățarea prin joc,oferirea de feedback. Impactul (asupra instituţiei, personalului şcolii, elevilor, părinţilor, comunităţii locale etc.). Utilizarea celor mai noi platforme de învățare-predare-evaluare. Acest set de instrumente a fost conceput pentru a oferi sprijin profesorilor care doresc să implementeze învățarea bazată pe joc în predarea lor, folosind tehnologia ca aliat. Caracterul inovator: Învățarea prin joacă, prin intermediul jocurilor educative. Acest proiect ofera o imagine de ansamblu asupra celor mai utile și ușor de utilizat jocuri și instrumente care pot ajuta cadrele didactice în timpul lecțiilor. Este demonstrat pe scară largă că jocul poate activa procesele de învățare, făcându- l mai eficient și mai captivant pentru elevi și in acest sens, tehnologia devine și mai motivanta atunci cand este folosita in procesul de invatare/ predare. Sustenabilitatea activităţilor desfăşurate şi a rezultatelor obţinute la nivel instituţional şi la nivelul parteneriatului. Chestionare aplicate profesorilor și elevilor. Evenimente de multiplicare si evaluarea eficacității proiectului.

Mobilitate Italia- Roseto Degli Abruzzi-octombrie 2021

   

Slovenia – Iulie 2022